امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 24,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب چگونه مادری نمونه باشم؟

کتاب «چگونه مادری نمونه باشم؟»، نوشتهٔ جنیفر اسمیت و ترجمهٔ مریم رودباری و یاسمن مدانلو است و نشر برگ و باد آن را منتشر کرده است.

یک مادر خوب سخت‌ترین شغل دنیا را دارد، نیمی از وظیفه تربیت و رشد یک فرزند بـه عهده مادر اسـت، خیلی از مادران هستند کـه همیشه درباره انجام وظایف مادرانه نگران هستند، مادربودن کار بسیار سختی است، چون فشارهای زیادی را باید تحمل کرد. تا پیش از مادرشدن شاید چالش‌های مختلفی را در زندگی تجربه کرده باشید، اما وقتی مادر می‌شوید، تازه می‌فهمید آن چالش‌ها با سختی‌های مادربودن قابل مقایسه نیستند. مادربودن وظیفه‌ای دلهره‌آور است؛ به‌ویژه برای مادرانی که در این زمینه تجربه‌ای ندارند. مادر بهترین دوست، پرستار، مراقب، آرامش‌دهنده و مهم‌ترین فرد در زندگی کودکان محسوب می‌شود. البته از آنجا که کودک هم مهم‌ترین فرد در زندگی مادر محسوب می‌شود، تحمل فشار این سختی‌ها کار دشواری نخواهد بود. طبیعی است که همه مادران دوست دارند برای فرزند خود مادری نمونه باشند. کتاب «چگونه مادری نمونه باشم؟» به ما خواهد آموخت که یک مادر نمونه چه مادری است.

در کتاب «چگونه مادری نمونه باشم؟» با روش‌هایی آشنا می‌شوید که می‌تواند به شما در بهبود پویایی خانواده و ایجاد محیطی امن و آرامش‌بخش که در آن فرزندان به بهترین شکل ممکن رشد و نمو یابند، کمک می‌کند. با خواندن این کتاب مسیر رشد و تربیت کودکان هموارتر می‌شود و شاهد جامعه‌ای روزبه‌روز پویاتر و شادتر خواهیم بود.

گزیده کتاب چگونه مادری نمونه باشم؟

یک مادر ایده‌آل بچه‌هایش را دوست دارد و از آن‌ها حمایت می‌کند. او با تمام وجود در کنار آن‌هاست تا عشق و ارادت بی‌پایان خود را به کودکی عرضه کند که نیاز دارد بشنود. حداقل یک نفر در جهان وجود دارد که همیشه پیشش خواهد ماند. مادری که از فرزندش حمایت می‌کند، مادری است که می‌تواند رابطه نزدیکی با فرزندش داشته باشد و آن رابطه را حفظ کند. حتی اگر فرزندش در آینده فردی نشود که او انتظارش را دارد، اما او ممکن است از ویژگی‌های غیرمنتظره‌ای که فرزندش در سفرش از کودکی تا بزرگسالی برای رسیدن به یک هویت جدید طی می‌کند، غافلگیر شود. او آن ویژگی‌ها را بخاطر اینکه بخشی از هویت فرزندش را تشکیل می‌دهند، می‌پذیرد و به آن‌ها احترام می‌گذارد.

صفحات کتاب :
96
کنگره :
‏‫‭HQ۷۵۹
دیویی :
‏‫‭۳۰۶/۸۷۴۳‬
کتابشناسی ملی :
8904141
شابک :
9786225875029
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه چگونه مادری نمونه باشم؟