نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بازگشت غرب به عفاف

 کتاب بازگشت غرب به عفاف نتیجه بسیاری از پژوهش‌های میدانی است که در ایالت متحده صورت پذیرفته است. مخاطبین اصلی این کتاب اهالی علم، اندیشمندان، اساتید و همچنین دغدغه‌مندان مسائل اجتماعی و فرهنگی هستند. این کتاب، بینشی نو و تفکری عمیق را برای جوانان تبیین کرده و سعی نموده با بررسی میدانی آسیب‌های روابط بیش از ازدواج، جوانان را به خویشتنداری قبل از ازدواج و داشتن رابطه‌ای سالم در پناه ازدواج ترغیب کند و ارتباط معنایی این خویشتن‌داری را با موفقیت‌های تحصیلی و شغلی، سلامت جسمانی و روانی و سلامت خانواده و رضایت زناشویی به اثبات برساند و جوانان را از ازدواج‌های خارج از چارچوب، دور و به آینده‌ای موفق،‌امیدوار گرداند.


گزیده کتاب بازگشت غرب به عفاف

مطالعه‌ی حاضر، درصدد است پژوهش‌های صورت پذیرفته درباره‌ی مزایای مدیریتّ هیجان جنسی، عدم برقراری رابطه‌ی جنسی زودهنگام و عفّت‌ورزی را بررسی و مرور کند و تأثیر آن بر سلامت جسمانی، روانی و اجتماعی نوجوانان و جوانان و مزایای مالی و اقتصادی حاصل از پرهیزکاری و عفّت‌ورزی را نشان دهد. همچنین، تأثیر پرهیزکاری و عفاف را بر روی وفاداری آینده، ثبات ازدواج و روابط سالم بررسی می‌کند. این مطالعه نشان می‌دهد که اگر نوجوانان راه مناسب را انتخاب کنند، احتمال بیشتری دارد که به سطوح تحصیلی بالاتری نایل آیند و سلامت فردی، خانوادگی و اجتماعی بیشتری را کسب خواهند نمود.

اطلاعات اخیر در ایالات‌متّحده نشان می‌دهد، به منظور ترویج پرهیزکاری و عفاف در میان نوجوانان و جوانان، انواع ابزارهای تشویقی به کار گرفته شده است.

سال نشر :
1401
صفحات کتاب :
108
کنگره :
HQ35
دیویی :
306/70835
کتابشناسی ملی :
3751766
شابک :
978-600-6232-58-4

کتاب های مشابه بازگشت غرب به عفاف