کتاب نوروفیدبک pdf

نوروفیدبک راهنمای مراجعان ، والدین، و مراقبت کنندگان

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 30,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب نوروفیدبک 

کتابی که پیش‌رو داریم، نتیجه چندین کتاب معتبر و پژوهش و علی‌الخصوص نمونه‌های واقعی میباشد، که در کشورمان مورد مشاهده بوده‌است.

 در کتاب نوروفیدبک سعی داشتیم در هر فصل به سوالاتی که به ذهن هر فرد میرسد را بصورت پرسش و پاسخ توضیح دهیم.  تا با ابهامات اولیه شروع درمان و بعداز درمان و حتی اتمام درمان کمک‌رسانی کنیم تا شما خواننده عزیز مطمئن‌تر به انتخاب خود ادامه دهید. اگر میخواهید با نوروفیدبک آشنا شوید. و به‌طور کلی از درمان‌های مغز محور حمایت کنید شما را به خواندن این کتاب توصیه می‌کنیم.

بخشی ازمتن کتاب نوروفیدبک

نوروفیدبک چیست؟بازخورد فور ی درمورد فعالیت‌های مغزی شما وقتی درحال یادگیری هستید.

نوروفیدبک اطلاعاتی برای یادگیری به مغز می‌دهد. نوروفیدبک یک باشگاه با تکنولوژی برتر برای مغز است که مقداری یوگا در آن گنجانده شده است .مراجعینی که مغز خود را با نوروفیدبک تمرین می‌دهند، از نظر احساسی متعادل، از نظر ذهنی پایدار منعطف و بهبودپذیر گزارش شده‌اند .

چگونه نوروفیدبک به بهبود عملکرد مغز کمک می کند؟ مغز ما بخش‌های مختلفی دارد که هرکدام نقش‌های متفاوتی دارند اجازه بدهید بامثالی شروع کنیم که درک ما را نسبت به این پاسخ بالاتر ببرد. در یک شبیه‌ساز ی ورزشی مثال بازوی چپ من بسیار ضعیف است به قدری که به سختی می توانم یک لیوان آب را بردارم، کسی به من می‌گوید که برای قویتر کردن بازویم باید ماهیچه‌هایم را صدبار درروز منقبض کنم. و من شروع به انجام این تمرین می‌کنم .روز اول احساس قدرت در بازویم نمی‌کنم حتی ممکن است احساس ضعف‌و خستگی کنم ولی با تمرین دادن روزانه بازویم به مرور احساس قدرت بیشتری در ماهیچه‌ها می‌کنم .و این مشابه کاریست که نوروفیدبک برای مغز انجام میدهد.

کتابشناسی ملی :
۹۳۶۷۰۱۸
شابک :
978-622-5655-91-1
سال نشر :
11402
صفحات کتاب :
76
کنگره :
QP۳۷۶‬‬
دیویی :
‏‫‬‮‭۶۱۲/۸۲‬‬

کتاب های مشابه نوروفیدبک