امتیاز
5 / 3.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 75,900

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب اسرار ذهن ثروتمند تی هارو اکر مربی موفقیت و سخنران انگیزشی، با نام «در بازی ثروت درون خود استاد شوید.» نیز شناخته می‌شد. نویسنده کتاب به عنوان یکی از خارق العاده‌ترین آموزگاران دنیا در زمان حاضر شناخته می‌شود.

معرفی کتاب اسرار ذهن ثروتمند انتشارات نسل نواندیش

کتاب اسرار ذهن ثروتمند از هارو اکر مربی موفقیت و سخنران انگیزشی است، این کتاب با نام «در بازی ثروت درون خود استاد شوید.» نیز شناخته می‌شد. نویسنده کتاب به عنوان یکی از خارق العاده ترین آموزگاران دنیا در زمان حاضر شناخته می‌شود.

روش های تجربی هارو اِکر متحول کننده بوده و هر زمان که صحبت می کند نتایج شگفت آوری را خلق می کند! هارو اکر درکتاب اسرار ذهن ثروتمند توضیح می دهد که چرا در تقدیر بعضی از مردم، ثروتمند شدن و در تقدیر بعضی دیگر از لحاظ مالی مشکل داشتن است.

خلاصه کتاب اسرار ذهن ثروتمند

در بخش اول کتاب اسرار ذهن ثروتمند توضیح می دهد که اگر هریک از ما به پول دست یابیم چه وضعیتی خواهیم داشت و خلاصه ای از چهار روش کلیدی برای تجدیدنظر روی طرح اولیه پولی که در ذهن خود داریم ارائه می کند.

قسمت دوم، تفاوت هایی را که بین نحوه فکر کردن افراد ثروتمند، متوسط و فقیر وجود دارد بررسی می کند و هفده طرز بینش و طرز روش را که منجر به بروز تغییرات همیشگی در وضع مالی شما خواهد شد ارائه می دهد. 

با خواندن این اثر در خواهید یافت که چگونه تأثیرات دوران کودکی در شکل گیری طرح اولیه پولی شما دخالت داشته و چطور می شود این تأثیرات ما را به سمت افکار و عادت های خودباختگی هدایت کنند.
دستورهای قوی را هنگام مطالعه پرونده های ثروتمند شدن می آموزید که آن ها را جایگزین راه های تضعیف کننده افکار خود خواهید کرد، طوری که آن گونه می اندیشید و به روشی عمل می کنید که ثروتمندان عمل می کنند.

همچنین به منظور افزایش درآمد فعلی خود و جمع آوری ثروت و دارایی، روش هایی عملی و مرحله به مرحله خواهید آموخت.

اگر مایل هستید در مورد دلیل اساسی موفقیت چیزی یاد بگیرید، این کتاب را بخوانیید زیرا هارو اکر در این کتاب اسرار ثابت شده موفقیتش را با شما درمیان می گذارد. کتاب اسرار ذهن ثروتمند، کتاب مقدس ایجاد ثروت به شیوه ای عملی است. تی هارو اِکر رمز و رازهای ثروتمند شدن را برای هر فردی قابل دسترس می کند. این کتاب را ببلعید!

برشی از متن کتاب اسرار ذهن ثروتمند

چرا داشتن طرح اولیه پول در ذهن مهم است؟

آیا در مورد آدم‌هایی که به‌طورناگهانی وضع مالی خوبی پیدا می‌کنند چیزی شنیده‌اید؟ یا برعکس، آیا به افرادی هم که پول زیادی داشتند ولی آن را از دست دادند یا اینکه با فرصت‌های مالی خوب شروع کردند اما عاقبت برای آن‌ها این فرصت‌ها بد و نامطلوب شدند، توجه کرده‌اید؟ اکنون می‌توانید علت واقعی آن را بفهمید. ممکن است آن را به علت‌های دنیای بیرون مثل بدشانسی، رکود اقتصادی، شریک ناجور یا از این قبیل چیز‌ها نسبت بدهید.
بااین‌حال در دنیای درون ما مسئله چیز دیگری است. یعنی اگر به پول زیاد دست یابید ولی از نظر درونی آمادگی آن را نداشته باشید، فرصت‌های ثروتمند شدن شما خیلی کوتاه است و زود آن را از دست خواهید داد. عده زیادی از مردم ظرفیت درونی برای ایجاد یا حفظ مقدار زیادی پول را ندارند و پول زیاد برای آن‌ها دردسر می‌شود.
دوستان! این اولین دلیل برای آن است که چرا این قبیل آدم‌ها پول زیاد ندارند. مثال دقیق، برندگان قرعه‌کشی‌ها هستند. در موارد متعددی تحقیقات نشان داده که بدون در نظر گرفتن مقدار پولی که این افراد در قرعه‌کشی‌ها برنده می‌شوند، بیشتر آن‌ها سرانجام به همان وضعیت مالی که قبلاً داشته‌اند برمی‌گردند؛ یعنی به همان مبلغی که آن‌ها می‌توانند بدون مشکلی برای خود نگه دارند. حالت برعکس هم برای ثروتمندان خودساخته وجود دارد. توجه کنید که وقتی ثروتمندان خودساخته پول خودشان را از دست می‌دهند، معمولاً در مدت زمان کوتاهی به حالت قبلی خود برمی‌گردند.
چرا این حالت اتفاق می‌افتد؟ چون برخی از ثروتمندان خودساخته ممکن است پول خود را از دست بدهند؛ ولی هیچ‌وقت مهم‌ترین جزء موفقیت خود را از دست نمی‌دهند و آن ذهنیت ثروتمند بودنشان است. 

ریشه‌هاست که میوه‌ها را می‌سازند

درختی را در نظر بگیرید. فرض کنیم این درخت نمایانگر زندگی است. روی این درخت میوه‌های متعددی وجود دارد.
در زندگی ما میوه‌ها همان نتایجی هستند که از اعمال خود می‌گیریم. پس ما به میوه‌ها (یا همان نتایج اعمال خود) نگاه می‌کنیم و از دیدن آن‌ها شادمان می‌شویم. تعدادشان کافی نیست، خیلی کوچکند، طعم خوبی ندارند، پس از ما چه‌کاری ساخته است؟ بیشتر ما توجه خود را معطوف به میوه‌ها یا نتایج کار خود می‌کنیم؛ اما حقیقتاً چه عاملی آن میوه‌های خاص را به وجود می‌آورد؟ آری این بذرها و ریشه‌ها هستند که میوه‌ها را می‌سازند. آن بذری که در زیرزمین است محصول روی زمین را ایجاد می‌کند.
این نادیدنی‌ها هستند که دیدنی‌ها را می‌سازند. یعنی چه؟ یعنی اینکه اگر ما خواهان تغییر دادن میوه‌ها هستیم، اول باید ریشه‌ها را تغییر دهیم. اگر مایلید مواردی که در زندگی قابل دیدن هستند تغییر دهید، باید آنچه را قابل دیدن نیست تغییر بدهید.

جملات تاکیدی کتاب اسرار ذهن ثروتمند

درآمد شما فقط به میزان عملکردتان افزایش می‌یابد.
اگر می‌خواهید میوه‌ها را تغییر دهید، اول باید ریشه‌ها را تغییر بدهید. اگر می‌خواهید دیدنی‌های زندگی را تغییر دهید، باید اول نادیدنی‌ها را تغییر دهید.
افکار، احساسات را می‌سازند، احساسات، اعمال را می‌سازند، اعمال، نتایج را می‌سازند
وقتی ذهن ناهوشیار باید بین احساسات عمیق و منطق یکی را انتخاب کند، تقریباً همیشه احساسات برنده می‌شود.
خودآگاهی مشاهده کردن افکار و اعمال شماست طوری که بتوانید براساس انتخاب واقعی در زمان حال و به‌جای گرفتن برنامه از گذشته، زندگی کنید.

دانلود کتاب اسرار ذهن ثروتمند

در فراکتاب علاوه بر امکان دانلود نسخه الکترونیک می‌توانید خرید کتاب اسرار ذهن ثروتمند نسل نواندیش در فرمت چاپی را نیز انجام دهید.

دانلود کتاب اسرار ذهن ثروتمند

مشخصات کتاب اسرار ذهن ثروتمند در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: نسل نواندیش
نویسنده: تی هارو اکر
مترجم: مرتضی ذوالانوار
تعداد صفحه: 279
موضوع: روش ثروتمند فکر کردن
قالب: الکترونیک و چاپی

 

کنگره :
HG222/3‏‫‭/‮الف‬7‮الف‬5 1391
دیویی :
332/02401
کتابشناسی ملی :
3200896
شابک :
978-964-41212-58
سال نشر :
1391
صفحات کتاب :
279

کتاب های مشابه اسرار ذهن ثروتمند