امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 39,600
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
65,000
10%
ت 58,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تربیت در اردو

اردو از کاربردی‌ترین و البته پرطرفدارترین قالب‌های برنامه‌سازی تربیتی است که شرکت در آن، فقط برای متربیان جذاب و دل‌چسب نیست. حتی مربیان و مسئولان مجموعه‌های تربیتی نیز با وجود سختی‌های فراوانی که برای برگزاری یک اردوی خوب و اثرگذار می‌کشند، درمجموع از حضور در اردو و برگزاری آن لذت هم می‌برند. دقیقاً به همین دلیل است که برای استفادهٔ بهینه از اردو، برگزارکنندگان به دقت و ظرافت بیشتری نیاز دارند و باید در این زمینه آموزش کافی ببینند و مطالعه کنند؛ زیرا در غیر این صورت، ممکن است در پیچ‌وخم سختی‌ها، یا در اوج شیرینی‌ها و لذت‌ها، از اهداف اصلی برگزاری اردو غافل شوند.

به این منظور، در این کتاب خواننده پس از آشنایی با یک اردوی تربیتی و ظرفیت‌های آن، چگونگی طراحی و اجرای یک اردوی اثرگذار را خواهد آموخت. در سه بخش مربوط به تبیین «چیستی»، «چرایی» و «چگونگی» برگزاری اردو، تلاش شده است تا مطالب به‌صورت خلاصه و کاربردی بیان شود تا خوانندگان، که بیشترشان از فعالان تربیتی‌اند و با این فضا آشنایی دارند، بتوانند در کمترین زمان، از راهکارها و تجربه‌های ثبت‌شده بهره‌مند شوند.

اما با توجه به اینکه بسیاری از متصدیان تربیت، اردو را «برنامه» می‌دانند، نه یک «قالب»، لازم است پیش از پرداختن به اصل مطلب، این موضوع بررسی شود. پرسش مشخصی که در بخش نخست این کتاب باید پاسخ بگیرد این است که «اردو قالب است یا برنامه؟!»

صفحات کتاب :
212
کنگره :
‭GV191/7‬
دیویی :
‭796/54‬
کتابشناسی ملی :
8881646
شابک :
978-622-285-146-0
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه تربیت در اردو