کتاب فرزندپروری آگاهانه فرزندپروری را در لحظه حال آغاز کنید pdf

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 2,160
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب فرزندپروری آگاهانه

کتاب فرزندپروری آگاهانه، نوشته سوزان برجیس، راهنمای الهام بخشی برای والدین پرمشغله است و مجموعه ای از راهکارهای کاربردی را شامل می شود که در جایگاه پدر یا مادر به آن نیاز دارید. با مطالعه این کتاب، راهکارهای مقابله با چالش های پیش رو در زندگی را یاد می گیرید و به فرزندانتان نیز شیوه مقابله با این چالش ها را نیز آموزش می دهید. مهم تر از همه، فراگیری این مهارت ها به شما کمک می کند در مقابله با تعارض ها و درگیری های روزمره، انرژی کمتری صرف کنیدتا زمان بیشتری را در کنار فرزندتان سپری کنیدو از زندگی لذت ببرید.

در این کتاب درباره چالش های فرزند آوری، انضباط در خانواده، نقش آگاهی در خانه و فرزند پروری و مطالب جذاب دیگر بحث شده است.

درباره نویسنده

من سوزان برجیس هستم، نویسنده کتاب فرزندپروری آگاهانه: فرزندپروری را در لحظه حال آغاز کنید.
فردی مذهبی، متأهل و مادر سه کودک هستم. عاشق نوشتنم و بیشتر وقتم را صرف خواندن و یادداشت کردن افکارم در موضوعهای مختلف به ویژه کل‌نگری می‌کنم. عاشق حیوانات و طبیعت نیز هستم و شما میتوانید مرا در باغچه‌ام پیدا کنید که در حال نوشیدن فنجانی چای هستم و در جستجوی صلح جهانی هستم. لطفاً کتابم را که درباره فرزندپروری آگاهانه است مطالعه کنید. اگر پدر یا مادر باشید بدون شک از خواندن این کتاب پشیمان نمیشوید...

صفحات کتاب :
121
کنگره :
HQ۷۶۹
دیویی :
۶۴۹/۱
کتابشناسی ملی :
8775785
شابک :
978-622-6990-06-6
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه فرزندپروری آگاهانه فرزندپروری را در لحظه حال آغاز کنید