امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 130,000
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
380,000
30%
ت 266,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب نیروی حیات

کتاب نیروی حیات نوشته آنتونی رابینز، پیتر دیاماندیس، رابرت هری می‌باشد که با ترجمه محمدامین محمودی، نیلوفر گنجی، مریم حسن‌زاده‌عربانی و به همت نشر آلاچیق کتاب وارد بازار نشر شده است.

در این کتاب یاد می‌گیرید که چگونه پیشرفت‌های جدید در علم پزشکی می‌تواند کیفیت زندگی شما و کسانی را که دوست دارید تغییر دهد؟

سخنران و مربی به نام آنتونی رابینز و مهندس، کارآفرین و نویسنده ای به نام پیتر اچ. دیاماندیس یافته‌های جدیدی را در مورد پیشرفت‌های شگفت‌انگیز در زمینه سلامت و طول عمر ارائه می‌دهند. آن‌ها درباره فناوری‌های جدیدی که می‌‌توانند اندام‌ها را ترمیم کنند، ژن‌ها را ویرایش کنند، با سرطان و بیماری آلزایمر مبارزه کنند و در نهایت پیری را معکوس کنند، صحبت می‌‌کنند. آن‌ها نکات علمی را در زمینه تغییرات سبک زندگی که می‌توانید اکنون بکار ببرید تا جوان‌تر به نظر برسید، ارائه می‌دهند.

این دو ترکیبی از حکایات شخصی، تحقیقات علمی و داستان‌هایی در مورد اینکه چگونه پزشکی دقیق می‌تواند زندگی افراد را تغییر دهد، ارائه می‌دهد. علم آن‌ها برای هر کسی که به دنبال زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر است، جذاب خواهد بود.

کتاب «نیروی حیات» نتیجه سفر آنتونی رابینز برای تغییر زندگی خود است. پس از اینکه به او گفتند که بیماریش غیرقابل برگشت است، او به‌طور مستقیم تجربه کرد که چگونه فناوری‌های احیاکننده جدید نه تنها به بهبودی او کمک کرد، بلکه او را قوی‌تر از همیشه کرد. این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید هر روز با انرژی افزایش یافته، سیستم ایمنی ضدگلوله‌تر و دانشی که می‌توانید ساعت بیولوژیکی خود را به عقب برگردانید، از خواب بیدار شوید. این کتابی است برای همه، از ورزشکاران در اوج عملکرد خود، افراد معمولی که می‌خواهند انرژی و قدرت خود را افزایش دهند، تا کسانی که به دنبال شفا هستند. این کتاب پاسخ‌هایی را ارائه می‌دهد که می‌تواند زندگی شما یا کسی که دوستش دارید را متحول کند و حتی آن را نجات دهد.

گزیده کتاب نیروی حیات

من هم، مثل دیگران، موقعیت کنونی‌ام را مدیون تصمیماتی هستم که در گذشته گرفته‌ام؛ برخی آگاهانه و عمدی بودند و برخی ناآگاهانه. امروز که به گذشته نگاه می‌کنم و می‌بینم که به نتیجۀ درستی هدایت شده‌ام، بی‌شک، به لطف خدا ایمان می‌آورم. زمانی شرایط مشکل‌آفرین موجب تغییر باورهای اصلی‌ام و ایجاد انگیزه برای استفاده از فرصتی شد که همه چیز را تغییر داد. مطمئنم که شما نیز چنین لحظاتی را در زندگی خود تجربه کرده‌اید.

می‌دانید دربارۀ چه چیزی صحبت می‌کنم. در آن زمان اتفاق وحشتناکی رخ داد. چنان دردناک که هرگز نمی‌خواهید خودتان یا عزیزانتان دوباره آن را تجربه کنید؛ اما بعدها متوجه شدید که آن شرایط مشکل‌آفرین باعث رشد شما و توجه بیشترتان شده است. سطح متفاوتی از انگیزه را ایجاد کرده است که به شما کمک می‌کند کیفیت زندگی خود یا عزیزانتان را بهبود بخشید. بسیاری از همین تجربه‌های دردناک، مرا برای نوشتن این کتاب آماده کرد. مجموعه ای از تاریک‌ترین و سخت‌ترین زمان‌ها، بینش‌هایی را به من داد که امروز آماده‌ام آن ها را با شما در میان بگذارم. بینش‌هایی که می‌توانند سلامتی و شادی و سرزندگی شما را تقویت کنند و واقعاً به زندگی ارزش زیستن ببخشند.

کنگره :
‭HN۲۵‬
دیویی :
‭۳۰۶‬
کتابشناسی ملی :
8866202
شابک :
9786229435229
سال نشر :
1401
صفحات کتاب :
908

کتاب های مشابه نیروی حیات